تحقیق در مورد زنجیره ارزش در بازی های رایانه ای

نويسنده: ma.habibi شنبه 3 آبان 1393

گفت و گویی با عرفان توکلی - مدیر تیم فنی مرکز توسعه بازی های رایانه ای دانشگاه علم و صنعت

- توضیح در مورد معرفی مرکز توسعه و کاری که این مرکز انجام می دهد:

این موسسه تا چندسال پیش مرکز تحقیقات بازیهای رایانه ای بوده است ( Game Research Center: GRC )

که سال 1392 تحت نظر مرکز پژوهش دانشگاه علم و صنعت قرار گرفت و تبدیل به مرکز توسعه و فناوری بازیهای رایانه ای شد و تحت نظر دکتر مینایی است که ایشان بنیان گذار گیم در ایران هستند و رییس هیئت مدیره بنیاد بازی های رایانه ای در حال حاضر نیز هستند. فعالیتهای مرکز شامل دو بخش است :

1. علمی : چارچوب های علمی ساخت بازی تحقیق می شود و ایده های جدید بررسی می شود.

2. توسعه و ساخت بازی که با ابزارهای جدید به دنبال ساخت بازی های رایانه ای هستیم تا بتوانیم به بازی یک نگاه صنعتی داشته باشیم که بتواند در عین حال که صرفه های اقتصادی و صنعتی دارد متناسب با فرهنگ کشور نیز باشد.

در بخش علمی در حقیقت دنبال الگوریتم های بهینه یابی هستیم که با آنها بتوانیم راهکارهای بهینه ساخت بازی را انتخاب کنیم و مخصوصا در بحث فشرده سازی و Performance بازی ها بسیار این قسمت مطرح می شود. که مثلا بازی ها را برای گوشی های موبایل آماده سازی کنند و در عین حال مدل های پایین تر موبایل هم بتوانند با آنها کار کنند.

- فرآیند ساخت بازی

اقتصاد پویا

1.اول از همه شروع طراحی بازار صورت می گیرد، و در قسمت طراحی مزیت های رقابتی ،{ساختار فروش و بازار هدف} مورد بررسی قرار می گیرد خروجی این فاز سند طراحی بازی نام دارد که GDD نام دارد ................پیگیری در ادامه مطلب



مشاهده پست مشابه : طرح عملی اقتصادی (بسته کشاورزی با پایه توجیه اقتصادی )+ هدیه فروشگاه

گالري تصاوير